Daniel wekend

Allmänt / Permalink / 0
Vilken härlig helg!
Ända från Fredag till Söndagen så har jag varit med min älskade. Tiden har vi tillbringat mestadels hemma hos mig, men vi har även varit ute och åkt. 
I Lördags så väckte jag MIN Daniel med frukost i soffan och Tv'n var på. Vi kollade på inspelningen av första avsnitteT av Robinsson. Jag har alltid varit en Robinsson fantast, och hoppas verkligen att årets Robinsson kommer bli bra!

Eftersom varken jag eller Daniel hade varit på nya Ikea så kände vi att det var dags att åka dit. Oj, så stort det var! Vi läst på skyltar, och sen följde vi pilar, lastade varor i den stora gula Ikea kassen och följde pilarna ut till kassan. Sedan gick bilen till Elgiganten och MixMix, kul!

Kvällen spenderade vi tillsammans i den stora Big Boss soffan framför Tv'n. Vi kollade på andra avsnittet av Robinsson och jag har redan fått några favoriter och icke favoriter. Sedan väntade en bra film och mys.

Till top