Sovmorgon

Allmänt / Permalink / 0
Idag har jag sovit ut till kl 10.00! Wow, det kändes som en evighet sen sist. Shit vad jag fick kämpa för att sova så länge som man borde göra på helgerna.

Idag har jag pluggat, pluggat på helg, jo jag vet. Det borde man inte behöva göra, men har man prov på måndag så..

Sen så har jag varit i stallet, ridit Poppe å Indra. Poppe var riktigt fin!! Super i gallopen, och fina mellangångarter. Hoppade några språng med honom på banan också - lekande enkelt.
Indra fick gå en sväng uppe i backen, fårhagen, skogis, sen några varv på banan, dagens mål var att hon skulle böja igenom ordentligt. Det lyckats vi uppnå ganska bra.

Nu ska jag krypa ner i sängen, fortfarande jätte trött. Imorgon är det tävling på UVFK. 90 och 100 cm, håll tummarna för mig och Indris! =)


God natt min fina Daniel, önskar du vore här.

Till top