Solstrålar

Allmänt / Permalink / 0
Förkylningen är äntligen påväg bort! Hurra för det!
Så nu har jag tagit tag i pluggningen som jag borde gjort hela veckan, men inte orkat. Det är faktiskt ganska konstigt. hur länge man än stirrar på matteboken så öppnar den sig in av sig själv ändå. Så nu gav jag upp och öppnade den själv till slut. Matte, musik och thaimat. Tummen upp för det. Däremot så får alla näsdukar och hostatacker tummen ner.
Nu ska jag bli frisk, ordentligt frisk! Har inte varit i stallet sen Måndags, det känns som en hel evighet sen dess. Men däremot så ha rjag nu haft tid att kolla på massa gamla filmer - hästfilmer dvs. Filmer på Indra och Mysac. Ojoj, så ful Indra var bara för ett år sedan tycker jag. hon blir bara finare och finare!. Nu bär hon upp sin ryttare ordentligt! :) <3

Det som verkligen har sänkt mig lite mer än vad förkylningen gjort denna vecka är att jag inte träffat Daniel sedan förra Torsdagen, det är en hel vecka och en dag sen dess!  Dumma förkylning. Saknar Daniel och vill bara ha sommar tillsammans med honom. Var ska vi åka någonstans denna sommae babe?! Inte regninga Gotland tack, men kanske soliga Gotland?!

Älskar denna bild på min pojkvän, men jag älskar även honom!

Till top