Stress stress och mera stress

Allmänt / Permalink / 0

Har precis vakat upp efter en underbar natt med min Daniel. Det var så länge sen vi träffades, men nu kommr det finnas mera tid när skolan tar slut. - sommarlov

Nu sitter jag och troligen skriver min sista natur uppsats i hela mitt liv. Kanske borde jag var lite ledsen, för jag kommer aldrig mera få visa min begåvning att skriva natur uppsatser *not*. Nej, jag är glad. Det ska bli så skönt när denna uppgift är klar. Klar att lämnas in och betyget kan sättas på mig.

Idag blir det en händelserik dag, men också en dag då pengarna flyger iväg..Men fick nyss reda på att jag fått lön! Jag älskar lön!
10:30 Kiropraktor
11.15 Lämna in min studentmössa för töjning, storleken blev fel vid beställning.
11.30 Slinga håret
13.00 Till skolan
16:30 Hemma
Stallet - ta in hästar och stressa!
18:00 avslutningsmiddag i skolan

Till top