Fina Indra, bli bra nu så du får komma ut på banan igen.

Utrustning / Permalink / 0
Idag när jag tog in min Indra så fick hon prova sin nya och sin första tävlingsluva. Den passade perfekt - stl cob. Se så fin hon kommer vara på tävlingsbanan när hon kommer tillbaka dit! Visst är hon sygg i sin adventspresent också - En Catago grimma som jag köpte i somras på Sporren. Men som bara har legat och väntat på att snön skulle komma. :) Exakt om en vecka ska vi in igen, på måndag kl 14:00 skall vi vara inne på Ultuna. Heja Indra!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, imorgon är jag ledig från skolan. Men jobbar istället, fast ett kort pass. 8:00-13:00. Hoppas jag överlever utan några större ret-host attacker. Hostningar som gör så att tårarna rinner.. Får dricka ständigt så att det inte sker, kan ju uppstå en pinsam stämning om en kund kommer och jag står där och hostar som en och annan haschtomte.

Till top