Inte helt okey

Allmänt / Permalink / 0
Imorse, kl 04:55 vaknade jag upp med en fruktansvärt magnkip, frös och svettades på samma gång. Fick kväljningar och trodde att det var magsjuka på gång, men inget kom upp. Somnade sedan vid 7:00 och sov sen fram till 10:00. Fortfarande helt yr, men bestämde mig ändå för att cykla till stallet å rida Indra. Ridningen gick sådär, vilket inte var så konstigt då jag kände mig hela dizzy/ groggy.. Indra fick ett bad med schampo efterråt och nylackade hovar med tjära. Svart och blankt blev det.

Nu har jag varit hemma i några timmar, försökt äta och dricka, samt vilat. Måste komma i form till det korta arbetspasset ikväll. Men egentligen skulle jag bara vilka ligga kvar hemma i sängen, får se om det blir bättre till imorgon. Annars måste jag nog sjukanmäla mig, för första gången..

Nu skall jag käka några potaisbullar med lingonsylt för att sedan cykla till jobbet.

Till top