En vanlig ridtur

Allmänt / Permalink / 0
Idag har jag varit ner på stan en sväng och sen tillbringat lite tid i stallet. Blev en lite längre, men lugn tur idag med Indra och som sällskap hade vi islandshästen Týr med oss. Vi red hem till Bälinge och Indra skötte sig exemplariskt hela ridturen.

När jag var på stan så köpte jag ett nytt solskydd till våran kamera, då skydet någon gång försvunnit. Så nu måste vi ha ett nytt, bilderna blir så dåliga och inte alls av samma kvalité som när mna har solskyddet. Dock så insåg jag att när jag kom hem så var detta solskydd som jag köpte för "litet", det var för kort. Jag vill ha ett längre så att solen strålar inte skall komma in på linsen och sabba kvalitén, så det blir bara tillbaka igen imorgon för att byta solskydd. Eller vad det nu heter.

Här kommer några bilder + en liten filmsnutt från dagens ridtur.










Till top