För ett år sen, vad det bara en natt kvar

Allmänt / Permalink / 0
God morgaon, sitter i sängen och funderar hur dagen skall planeras. Tentapluggningen måste jag tyvärr säga attjag har lagt ned då orken inte alls finns, inte heller viljan till denna tenta. Så vi satsar på omtentan i augusti. :)

Idag är det sista dagen i skolan för att -92:or, imorgon tar de studentet. De kommer åka runt på ett flak i stan och härja som galningar, åka hem i fin bil till mottagning och mingla med bekanta, ut på krogen och festa gärnet för att sedan vakna upp på torsdagen och känna "tomhet". Frågorna kommer ställas, vad skall jag göra nu? Vilka är min klass nu? Ingen. Men så småningom kommer de alla få svar på frågorna - Det fick i alla fall jag.

Men kom ihåg alla studenter - Ha en riktig bra jävla dag, och tjejer - Ta av er klackskorna på flaket, byt till ett par sköna, det glömde jag..

Stort Grattis till era alla, kommer älska dagen!

En bidlbomb från min student.
















Lycka till i livet, det kommer gå bra!
Till top