Planerade hopp tävlingar VT 2012

Tävling / Permalink / 2

Nu har jag anmält Indra till tre tävlingar denne termin. Det kommer endast bli hopptävlingar nu de närmaste månaderna, då jag tycker att dressyrtävlingarna rånar mig på pengar och att jag hellre lägger de pengarna på dressyrträningar. Evetuellt så kanske det blir någon mer tävling i April, men jag tror inte det, då jag tänkte att snön skall vara borta till april så att vi kan köra igång med fälttävlansträningarna.

 

Dessa har jag planerat/ anmält.

11 februari – Lurbo 80 och 95 cm

25 februari – Avesta 90 och 100 cm

31 mars – Gävle 90 och 100 cm

14 april – Lurbo 100 och 100 cm, ev div 3

 

Indra för nästan exakt två år sen på första hopptävlingen någonsin med mig. :)

 

#1 - - Anonym:

Fin blogg du har! =) Läget idag?

#2 - - Fraj:

snyggingar :)

Till top