Löning leder till att själen mår bra

Utrustning / Permalink / 0
Idag har det varit en bra dag, kanske inte för ekonomin, men för känslan. Under lunch rasten idag så åkte jag iväg till Hööks i hopp om att hitta ett par nya stall jodpush, och det gjorde jag! Betalde endast 329 kronor för de, då jag hade rabatt + att Hööks hade den egna rabatten på 20% fram till mitten april. Super sköna skor som jag kommer stortrivas i! Nu skall jag bara dränka dem i fett innan de får komma ut i stallet. :)

Jag sprang även in på hästbutiken brevid Hööks, nämligen Coralle. Där hittade jag ett jätte bra regntäcke med hel hals till Indra. Det var nedsatt från 1599 till 750 kr, och sedan 20% på 750 kr. Så jag betalde endast 599 kronor för det super vattentäta halstäcket från Jacson. Vilket kap till min fryslort!
Och så det tredje och det kanske just mest efterlängtade, det som jag köpte förra veckan. Nämligen ett rosa lamicell schabrak från Top horse. Det kom idag med DHL, så jag fick hämta det på Träff Köp i Bälinge. Lite nervöst var det allt när jag öppnade paketet. Men så fint det var! Vilken underbar härlig varm rosa färg, super häftigt kommer det att bli på min tjej!

Ridskorna från Hööks.

Regntäcket från Coralle, Jacson.


Schabraket och dess tyger, matchande va? Nu skall det börjas sys på ett hjälmöverdrag snart hoppas jag. Skall prata lite snällt med mamsen min. :)
Till top