Dålig färgkombo

Allmänt / Permalink / 2
Bilder från gårdagen i solen. Isola gör sig inte riktigt lika bra i det cerisa täcket, men då det är nytt och så otroligt bra får hon ändå använda det. Fast å andra sidan så är hon ju ganska söt i det.
Det är faktiskt det första täcket som jag någonsin köpt på Hööks, annars har jag alltid varit väldigt emot deras täcken. Har fått för mig att de inte håller tätt när de regnar och inte har någon bra passform. Men detta täcke tycker jag verkligen om. Helhals som sitter fast och 200 grams foder både bra "vattpenpelare" och andningsfuktion. Tummen upp till detta täcke som hittils aldrig släppt igenom en dropppe vatten. 
 
 
 
#1 - - Johanna :

Har samma täcke till min som går på lösdrift, super bra!!! Fin hon är den nya stjärnan.

#2 - - Ida:

Jag har oxå ett sånt där. Tummen upp!

Till top