Anmäld till årets första tävling!

Allmänt / Permalink / 1
Hoppsan, det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Utan årsdebuten blir troligen den 17 februari i Högbo istället för den 1 mars i Högbo. Dock var jag lite sent ute så ligger på reservlistan, man där som 1:a reserv i båda klasserna. Så jag kommer säkerligen med. Brukar ju alltid vara några som stryker sig hit och dit, så det borde inte vara några problem. Såg att det var massor av människor där som man känner, och det är ju alltid kul att vara på tävlingsplats med kärt folk omkring sig! Weah, nu blev jag super tävlingssugen, hoppas bara att vädret fortsättet hålla sig milt så att mina tår förblir varma under tävlingsdagen. ;)
 
Sist jag var i Högboden 27 oktober 2012, med Indra såg det ut så här:
 


Är det någon av er läsare som kanske skall dit?
#1 - - Madde:

Kan meddela att du redan fallit in som ordinarie ;)

Svar: Härligt! :)
Tove Eriksson

Till top