Min Indra, mina fina Indra

Allmänt / Permalink / 0
  • Indra älskade att visa upp sig och vara på tävling
  • Hon var bättre på tävling än hemma
  • Indra har aldrig varit på en hopptävling utan att komma hem utan rosett
  • Indra var en enmanshäst
  • Indra var en familjemedlem till hela familjen
  • Indra dog precis som hon var, vild och vacker
  • Indra blev kallas "djävulshästen" av två små barn pga av sina busfasoner i hagen
  • Hon busade alltid gärnet när man släppe henne i hagen
  • Hon kom alltid till mig när jag ropade, galopperande om underlaget föll henne i smaken
  • Hon fick hoppdiplom fom 4-åring
  • Hon var ett selektionssto
  • Jag hade aldrig någonsin tänkt sälja henne
  • Hon fick ibland ha rosa, inte direkt för att jag är någon rosa tjej, utan för att hon var så söt i det.
  • KG Svensson såg henne när hon var fyra och sade "Den där vinner du SM på"
  • Indra var skadad i ett helt år, och drygt 2 år borta från tävlngsbanan
 
Till top