Ny tävlingskavaj!

Allmänt / Permalink / 1
Igår var jag på Sporren för att köpa nya chaps, mina har töjt sig för mycket och blivit för stora. Så nu denna gång satsade jag på ett par kvaliéts chaps och jag är så nöjd! 
Jag kiakde även lite grann på kavajer då jag har varit sugen på en ny/ till. Hittade en snygg Kingsland kvaj på rea stället som jag provade. Gillade den men var lite osäker. Köpte den på öppet köp och åkte hem och provade tillsammans me min KEP hjälm. Och då blev jag såld, blev dösnyggt ihop! Nu är frågan bara om grå kavaj kommer att fungera med Isolas bruna färg samt grabbarnas fuxfärg!? 

Kändes lite kul med grått då det inte är jätte vanligt, men endå väldigt stilrent. Även en svart sammets hjälm kommer bli super snyggt till denna gråa kavaj med svarta sammets detaljer!











#1 - - Malin Karlsson:

Jättesnygg!!! :) Tycker att grått passar väldigt bra till fuxar! Säkert snyggt på Isola också, du skulle ju kunna satsa på luva/schabrak i grått med någon svart detalj eller lite bling ;) Då blir det inte fullt lika diskret... Den var i alla fall jättefin! Jag är också sugen på en ny kavaj men vet inte riktigt vad jag vill ha. Har ju aldrig haft en brun häst förut så jag är osäker på vad som är snyggast

Till top