Tips!

Favoritpryl / Permalink / 2
Ni som känner mig i vardagen och "verkligheten" vet säkert detta - Att jag älskar att shoppa jackor!
Jag har säkert minst 5 olika jackor i samma tjocklek till hästarna, tre vinterjackor, tre sommar-tunna jackor, tre regnjackor etc. Jackor kan man aldrig få för många av! Alla har sina olika användingsområden. Vissa smutsar man gärna ner i vardagen i stallet, när man släpper ut hästar i smutsiga täcken och andra vill man endast ha på tävlingar. Då skall de vara rena och hela. Alltid! 

Mitt senaste inköp är en vinterkappa som jag är super nöjd med. Luftig, lätt men ändå väldigt varm! Inte sådär jätte tjock, utan helt lagom när man rider och håller på med hästarana. Den är marinblå med gulddragkedjor (fint!!) och redan förra året såg jag en kund till mig i affären som bar denna jacka. Redan då frågade jag var hon hade köpt den, jag åkte till butiken och kikade. Dock fanns den inte kvar. Däremot sprang jag på denna jacka av en ren tillfällighet i år, och då kunde jag inte låta bli. Hihi.

Jackan är köpt på ica Maxi för endast 299 kr! (egentligen 399 kr, men det var rabatt på alla jackor just den dagen). Vilket kap va!? :)

Färgerna som fanns var: Marinblå, svart och olivgrön, den gröna var super snygg. Men då jag har lovat mig själv att alltid hålla mig till marinblått som tävlingsfärg, kunde jag i dettta fall inte avvika. ;) 








Den nedersta bilden är mest rättvis i färgnyans. 


#1 - - Idooooo:

Den var jättesnygg! Åh jag älskar grönt!
En av mina syrror jobbar på Ica Maxi i Gävle så jag kanske får ta en titt där!

Svar: Gört bara gört! :)
Tove Eriksson

#2 - - Idooooo:

Den var jättesnygg! Åh jag älskar grönt!
En av mina syrror jobbar på Ica Maxi i Gävle så jag kanske får ta en titt där!

Till top