Vissa dagar tänker jag mer på henne..

Allmänt / Permalink / 1
Idag är det en sån dag. Där minnen kommer tillbaka. 
Jag sitter och tittar igenom en massa bilder som jag skall skicka till en konstnär som skall göra en målning av Indra. Inte en kopia, efterliknelse eller dyligt. Utan försöka måla en målning med Indras "känsla". Jag har ingen aning om det går att få med på en duk, men jag vill chansa. Hennes målningar är fantastiskt vackra oavsätt, och jag längtar efter min målning skall påbörjar och sedan dimpa ner hemma hos mig. 

Råkade hamnade på denna film också, spana in när jag ramlar av Indra i slutet av terrängenbanan
#1 - - Idooooo:

Fina, vackra häst.
Tror konstnären kommer lyckas bra. Indra hade ju väldigt mycket "uttryck" av det jag sett på bilder & filmer. Vad heter konstnären & vart hittar man henne?
Fin terrängbana ni rider på! Hoppas Bollnäs arrangerar något 2016. Har aldrig ridit där.
Kram!

Svar: Jp, jag hoppas det! Bellart på facebook. :=)Ja, Bollnäs är en riktigt bra tävlingsplats inom fälttävlan. Varit en av mina favorittävlingar i många år, ända sen ponny tiden.
Tove Eriksson

Till top