Lediga söndag!

Allmänt / Permalink / 0
Igår söndag var jag iväg till Enköping med ett par vänner för att gå på årets största Häst-loppis! Massa säljare och säkert 100 olika bord var samlade i det stora ridhuset. Jag var ute efter några små saker, men hittade tyvärr inte det jag ville ha riktigt.

Däremot gjorde jag några riktiga fynd:
  • Fårskinnspad, stl M, Mattes Fårskinnspad med kanal. Jätte fintskick och väldigt fluffig. 300 kr
  • 3-delat mässingbett, stl 12,5. Ett massivt bett till Taste som gillar lite tjockare bett. 10 kr
  • Senskydd, Bruna PRO skydd. Både- och framskydd, 100 kr
  • Halstäcke, bara halsen passande Amigo regntäcke. Perfekt till Isola´s ljusblå regntäcke som jag ofta saknar hals på. 90 kr.
  • Equiline ridbyxor. Vita tävlingsridbyxor, stl "min storlek". (Vet inte kollade inte, men höll upp dem och det såg ut att vara rätt, passade perfekt när jag väl var hemma). Jätte fint skick, inte en endast fläck. Nypris 1500 kr, jag betalde: 200 kr (!)





 
 
Sen så var det morsdag också igår, det firas med lite tårta och blommor! Till bästa och älskade mamma!


Till top