Dagens måndag!

Allmänt / Permalink / 0

Äntligen börjar jag komma tillbaka till min effektiva vardag där jag hinner med så mycket som möjligt. Kalendern är fullbokad till varje timme, men det gillar jag! Idag startade jag upp dagen med att simma 20 minuter, därefter befann jag mig i skolan på en föreläsning i två timmar för att sedan äta lunch och rulla vidare till Isola. Mockade och grejade i stallet och sedan kliade lite på Isola. Myspys! Efter det åkte jag till Ligist och tömkörde honom ute i skogen i 45 minuter i skritt och lite trav. Genomsvettig blev jag över att pulsa runt i i snön med höga gummistövlar. Nu på eftemriddagen har jag pluggat och sitter fortfarande och renskriver lite anteckningar från föreläsningar. Vi har tenta om drygt tre veckor så det gäller att få koll på anteckningarna fram tills dess!

Jag har valt att sätta mig och plugga hemma hos mina föräldrar i mitt gamla rum. Det ger mig ett lugn och fokus på rätt saker istället för att pyssla med allt annat som jag gärna gör hemma. Dessutom nu när Daniel är hemma  så är det ännu svårare för mig att foksuera på mitt plugg. Jag vill ju göra det han gör, sitta i soffan under en filt och slappa. 


 
Till top