Min blivande hoppehäst

Allmänt / Permalink / 2
Att vara på ribanan och busa tycker både Cassie och Isola är väldigt roligt. Att Casse får se redan vid tidig ålder, både hinder och bommar tror jag är förberedande inför en hoppkarriär. Hittils vill jag inte påstå att hon har gjort några "super" språng, ett eller två riktigt bra har hon gjort. Men dem kommer säkert sen, hoppas jag! Men om hon råkar riva så blir hon förbannan och slår bakut efteråt, och det är ju ett gott tecken. Hon vill vara felfri!


 
 
 
#1 - - Amanda:

Så fina hästar du har, jag tror också att det är en förberedande hoppkarriär hoppas ni får en bra dag.

#2 - - Malin Karlsson :

Sååå gullig!!! <3 Smälter varje gång du lägger ut bilder/filmer på henne! :) Jag längtar tills hon blir ridbar! Ska bli så spännande att följa er så fortsätt med bloggen! ;)

Svar: Tack Malin! hihi, ja hon är ju så söt. Även om jag något partisk. hihi. Men hon har en fantastiskt uppsyn som hon har ärvt från sin mor. Jag längtar också något fruktansvärt tills hon blir ridhäst. Men absolut, så skall jag försöka fortsätta blogga. Tycker det är väldigt roligt att kunna gå tillbaka och se vad som hänt.
Tove Eriksson

Till top