Önskeknappen!

Allmänt / Permalink / 0
Nu har Cassie hunnit bli ca 4,5 månader gammal. Hon är född 6 maj 2017 och tiden springer verkligen iväg! Men allt eftersom tiden går märker jag mer och mer hur Cassie´s personlighet är. Och det roliga är att hon verkligen är precis så som jag önskat mit! Hon är verkligen med lilla "Önskeknapp" - Click and Wish. 

Hon är väldigt social, nyfiken och har stenkoll på mig/ mamma. Så fort vi kommer in i hagen kommer hon mot oss i bestämda steg, antingen gnäggande eller inte. Med öronen spetsande och blicken riktad rakt mot mig får mitt hjärta att smälta. Hon vet verkligen vem som är hennes människa. Dessutom är hon väldigt lik Isola, vilket jag såklart älskar! Social, nyfiken och "vil vara med", men ändå duktig på att hålla distansen och veta hur nära man skall vara. 
 
 
Till top