Vilken färg kommer Cassie få?

Allmänt / Permalink / 0
Jo, ett tag trodde jag att hon skulle få samma färg som Isola. Men senare har jag trott att hon skulle blir mörkbrun, fast nu den sista veckan, när vinterpälsen (och fölpälsen) börjar släppa ordentligt, så ser jag att hon får en klarbrun färg lik Isola´s.

Här kommer en liten "sammanfattning" av Cassie´s färgskiftningar.

6 maj 2017 - 1 dag gammal, snarlika Isola´s färg.
 
 
 
 
 
Juli 2017 - Fölvisning, några mot det mörkare hållet.


September 2017, mörkare i ansiktet.
 

Oktober 2017, mot det mörkare hållet.


11 april 2018, dagens bild. Här börjar henne sommpäls komma fram och nog tycker jag den ser betydligt ljusare ut än vad jag trodde att hon skulle bli. Tycker nog också den ser väldigt lik Isola´s färg, men något mindre röd i tonen.
 
 
 
Till top