Snöyra

Allmänt / Permalink / 0
Vilken snöyra det är idag! Och oj vad jag saknar mina hästar, jag har inte varit där sen tisdags. Jag är i stallet hos dem, ca 3 gånger i veckan. Resterande dagar sköter gårdens ägare/ människor hand om mina hästar. Ibland känns det lite väl långt emellan mötena med mina tjejer, men samtidigt så bor dem fantastiskt fint just nu och har världens finaste hage att gå i. Allt som en häst kan önska!

Men förhoppningvis får vi upp övervakningskameran till Isola snart och då känns det som att jag har "mer koll" på henne och därmed känns hon närmare mig. Enda problemet är bara att stallets ytterväggar är väldigt tjocka och ingen mottagning kommer in i stallet, så vi behöver lösa internetfrågan på annat sätt. Hoppas min tekniska pappa kan ordna det. Det brukar han kunna göra. 

Bilder från snöyran häromdagen.
 
Till top