Film på Cikoria från Tierp

Tävling / Permalink / 0
I lördags gjorde Cikoria en start i Tierp, laghoppning div 2. Hon kändes väldigt bra, för dagen! Tyvärr så red jag  dåligt på den första linjen (hinder 2-3). Kom lite intill in på hindret och istället för att lägga på benen och rida framåt så backade jag tillbaka och red på ett extra språng, inte okej. Men sen så fullföljde vi resterande bana fint. 

Omhoppningen gick också bra även om jag började lite väl "försynt", men fortsatte sedan resterande hinder bra. Red inte jätte fort utan mer "safade" för att få en felfri runda. Visste både i grunden och omhoppningen att jag var tvungen att rida felfritt så jag red sist i laget. 

Resultat: 0+0 fel, laget placerade sig 2:a 
 
 
Jag och mitt lag som placerade oss på en andra plats.
 
 
Till top