Sjuk igen!

Allmänt / Permalink / 0
Nu har halva februari gått och jag har mer eller mindre varit sjuk sedan 1 februari. Först började det med 5 dagars feber/ influensa. Var helt sänkt några dagar och orkade knappt värme maten i micron. Sen blev det sakta bättre, och med hjälp av febernedsättande tabletter kunde jag få stallvardagen att fungera igen. Sen när den influensa-sjukdomen tog slut så övergick det i rejäl förkylning. Hosta, slem och gult snor. Sen så började jag känna mig riktigt bra igen (äntligen), med det varade bara tre dagar. För sen i lördags kom förkylning och infektionen tillbaka i kroppen. Inte alls lika som i början, med feberm men förkylning och gult snor. Hopplöst! Jag är så less på att känna mig klen och sjuk. Nu vill jag bara att det skall gå över helt och hållet, så jag kan orka med allting jag vill göra i min vardag..

 
Till top