Tjugo vackra rosor!

Allmänt / Permalink / 0
Häromdagen fyllde jag år, 28 år gammal har jag hunnit bli! Förstår inte hur det kunde gå så fort, jag känner mig inte alls så gammal. Visserligen är det inte särskilt gammalt, men tanke på hur många år (förhoppningsvis) jag har kvar att leva. Men ändå, det känns som att livet börjar komma ikapp en och jag försöker njuta av mitt liv varje dag.
 
Tacksam över att jag har en familj som jag har väldigt god kontakt med, tacksam över att mina nära och kära har hållit sig för det mesta friska. Och framförallt tacksam är jag funnit min livspartner, han, killen, mannen som jag vill dela mitt liv med. När jag kom hem från jobbet häromdagen så var ljusen tända och tjugo vackra rosor stod på bänken när jag kom hem på min födelsedag. Då blev jag väldigt glad. 


 
Till top