Året som gått

Indras rehablitering / Permalink / 0
Året som snart har gått..


Indra och jag tävlade 3 gånger, varav 6 klasser alla var felfria



Indra var på fälttävlansläger


Och visade sig vara en fälttävlanshäst ända ner i hovarna



Jag tog studenten och dansade på ett flak genom stan


Firade midsommar på partybussen och satt på taket och åt sill och potatis


Indra boxvila 6 veckor, var där 3 gånger per dag


Kliade Indra MYCKET under boxvilan, och hon tillbaka.



Började tävla Nils Poppe och startade flera 120 banor med bra resultat


Många rosetter blev det med Poppe



Semester på Öland tillsammans med min älskade Daniel



Var lagledare för Team Björklinge i Fälttävlans Lag SM 2010, 5:e plats



Odlade egna tomater, de till höger är mina



i slutet av november fick jag hem en lånehäst, Casmera, som jag skall ha tills hon säljs.



Indra är på bättringsvägen (skadade sig 17 maj)
Till top