Men vem är Tove då?

Allmänt / Permalink / 0
Har förstått att det är väldigt mycket nya människor som kommit in på mig blogg, av olika anledningar. Så jag tänkte att jag lägger upp ett "repris" inlägg för att visa er vem jag är. 
 

Mitt mål med ridningen.
Jag har alltid haft mål med min ridning, både kortsiktiga och långsiktiga mål. Men det viktigaste för mig är att alltid försöka ta ut det maximala ur varje häst. Ta vara på dess kapacitet och komma så långt jag kan med den hästen. Alla hästar, och såväl ryttare har olika förutsättningar att lyckas så det är viktigt att anpassa målen efter individens möjlighet. Att alltid fortsätta utvecklas är det viktigaste för mig, skulle jag någonsin stanna av inom någon gren så skulle jag troligen byta gren för att fortsätta utvecklingen.


 Meriter på ponny

  • Stil SM vinnare på stil SM 2009 ponny fälttävlan. (Det året hette det Mountain Horse stilCup, året efter döptes det om til stil-SM.) Vi var endast 12 st kvalade från Sverige och jag vann både stilen och den individuella klassen.
  • Deltagit i Lag SM i fälttävlan 3 år i rad på ponny
  • Placering individuellt på Lag SM alla år jag deltog. Laget placerade sig en gång.
  • Ridit div 1 dressyr på ponny, kvalad till nationell dressyr.
  • Red upp till nationell LA hoppning på ponny med placering.
  • Rankad som nr. 2 bäst i Sverige på fälttävlan år 2009.


Meriter på häst
  • Tävlat 120 hoppning och kvalat 130. Placering 120.
  • LA dressyr med godkända procent
  • Lätt fälttävlan med placering
  • utbildade min egen häst Indra
  • Fått ridit och tävlat många andras hästar, haft försäljningshäst
Jag vill, jag kan och jag ska bli bra som möjligt. 
 
 
 
 

 
 
Till top