Vem bestämmer hur ofta jag skall blogga?

Allmänt / Permalink / 1

Blir lika förvånad varje gång. Så fort det blir en liten oplanerad paus i skrivandet så kommer dessa kommentarer. Men vem har rätt att skriva så här? Ni kan väl istället skriva positiva uppmuntrande kommentater än kommentater så som: "din blogg suger". Jo, okej. Det finns några människor som verkar tycka så, men varför lägger dem ens tid på att gå in på min blogg, läsa den och sen slänga ut elaka kommentarer, för det är ju faktiskt rent av sagt elaka kommentater. Jo, men varför bloggar jag då? Jo, för mig själv mestadels. För att kunna gå tillbaka och läsa i denna "riddagbok" och se vad jag gjorde med hästarna och hur det gick på tävlingarna. Visst är det jätte kul när bloggen växer och antalet läsare ökar, men det är inget jag eftersträvar. 

Så kom igen alla där ute, ni negativa människor. Om ni har synpunkter så vänligen skriv ut era namn så jag kan få konfrontera era kommentarer, samt mailadress. Jag tycker det blir orättvist om ni skall få slänga ut massa kommentarer till mig, utan att jag har någon riktigt ärlig chans att svara på dem? Eller hur känner ni? 

 

 

Okej, jag må erkänna att detta inte händer speciellt ofta. Men när det händer blir jag lika förvånad, första arg, sen nästa lite ledsen hur omänskliga människor kan vara. Speciellt dem människor jag inte känner som orkar bry sig om min blogg, orkar gå in på den och lägga sådana oförskämda kommentarer.

Pyttsan så less jag blir på er!

 

#1 - - emeli:

Skit i dem! Du gör de för din egen skull framförallt och kan de inspirera några på vägen är de kul! Resten skiter du i! :)

Svar: Tack, behövde lite uppmuntrande ord!
Tove Eriksson

Till top