Hoppträning 30 maj

Träning / Permalink / 0
Äntligen Fredag och jag myser till denna ensamma kväll med jordgubbar å vispad grädde! Har jobbat som en gnu hela dagen och äntligen kan jag sätta mig och ta det lugnt en stund. Imorgon väntas Stilterrängritt på Enköpings bana och vi skall rida två klasser, 90 och 100 cm. Om allt känns som det brukar göra förståss.. I torsdags, igår, var vi iväg på hoppträning för R. Milton och fick verkligen en urdålig känsla på hinder. Visserkligen var hon helt enkelt jätte fin att rida på marken, men jag tror nog så här i efterhand att Indra helst att velat stanna hemma i mysa i boxen. Hon var super seg, och gick inte fram för skänkeln ordentligt, hoppade dålig, skruvade sig och klonkade i. Var både gul å bra på hovarna efter träningens slut. Dock kände varken jag eller min tränare att det var "något att hänga" upp sig på, då hon abolut inte brukar var så där. Utan vi glömmer mest det passet och riktar istället fram blicken mot helgens roliga terrängritt! 
 
Film kommer...
Till top