Förbereder inför morgondagen

Allmänt / Permalink / 0
Imorgon är det nyårsafton, jag jobbar tyvärr hela dagen så det blir väldigt stressigt och jäktigt för mig imorgon. Även idag och igår har dagarna gått i ett. Stress stress, men sen blir det lugnt ett tag...
Imorgon får vi hem gäster och vi kommer laga god mat tillsammans, därefter och sins emellan blir det mycket fest och dans. Senare på kvällen drar vi vidare på inflyttningsfest/ nyårsfest hos en par bekanta. Trevligt, jag ser fram emot morgondagens fest även om jag just nu inte är särksilt sugen.

Vi har laddat kylen med drickbart i alla former samt mat. Vi har gjort Jello´s för första gången och tror på strålande resultat! Kokat grädde så det blivit pannacotta samt dukat bordet för fest. Imorgon, då smäller det!
Den första Januari firar dessutom jag och Daniel 8 år tillsammans.(!) Åtta år, ojoj, en halv evighet, men är det äkta kärlek så är det.

 

En vacker bild mamma tog häromdagen när hon var påväg till stallet. Hästarna kommer få komma in lite tidigare imorgon pga. fyverkirierna, det blir bra!
 
Till top