Vad intresserar er att läsa om, framgångar eller motgångar

Allmänt / Permalink / 6
Vore kul att veta vad ni tycker om min blogg. Eller vad ni önskar mera av? Just nu är det lite "off" på ridfronten, men det kanske finns annat som intresserar er?

Vad gör en blogg till en bra och läsvärd blogg enligt er? 
Mitt "mål" med bloggningen är inte att få störst blogg i uppland, sverige eller världen. Utan att ha en blogg där jag skriver vad jag känner och vad som intresserar mina läsare, vänner och familj. 
 
Bilder från 20 april 
 
 
#1 - - Emma:

Hej!
Jag tycker det är roligt att läsa bloggar som har många bilder, relativt bra uppdatering (någon eller några gånger om dagen) inlägg som kmr direkt från hjärtat tex när du skriver om minen med Indra♥️ Men bli verkligen berörd.
Sedan tycker jag att det är roligt om det är någon frågestund eller This or that= tex uteritt eller ridbana.
Jätte fin blogg:) hoppas ditt finger läker snabbt:-)
Skulle vara jätte Kul om du kunde köra en frågestund/This or that:)

Svar: Hej. Oj, vad långsam jag blev på att svara. ;)
Tack.
Absolut kan jag köra lite This or that. Kommer snart. :)
Tove Eriksson

#2 - - Maja:

Jag tycker det är trevligt att läsa om vanlig uppdatering som göra att man själv blir inspirerad och taggad. Det kan ju vara att man blir taggad till att rida när det är dåligt väder ute eller inspirerad till att vara kreativ. Sen tycker jag också om att få läsa om hur ni bloggare tar hand om era hästar. Rutiner och tips på allt från rykting till produkter som du gillar och allmän skötsel av din häst. Tips och råd om ridövningar i alla kategorier är också uppskattat!
Ha det bra♡

Svar: Tack snälla! Vardags tips och råd, samt vardags ridning kommer jag försöka ta med i bloggen mera.
Kram och ha en skön sommar. :)
Tove Eriksson

#3 - - Mila:

Gillar dun blogg kul att läsa om er utveckling tillsammans men även att minnas Indra med dig. Vore kul om du kunde tipsa om smarta ideer, eller andra knep du har gör att hålla hästen, utrustning osv hel, ren och fin. Tex många tvättar höstar med såpa i stället för hästschampoo, smörjer med vaselin osv. Eller om du har andra smarta och uppfinningsrika knep på saker som har med hästen/ stallet att göra!;)

Svar: Tack snälla. Ja, Indra vill vi inte glömma. Aldrig någonsin. Absolut, tips kan komma. Håll utkik! :)
Tove Eriksson

#4 - - Kristina :

Jag gillar verkligen din blogg som den är! Men du får gärna ge tips och så kring bland annat utrustning, outfits, dagliga rutiner och skötsel råd. Din blogg ger en mycket! :)
En liten fråga som du gärna får svara på om du vill: är du aldrig rädd för hästar och isåfall i vilka situationer?
Kram❤️

Svar: Tack snälla!! Absolut, så skall jag försöka få fram till "vardags tips". Svaret på frågan om jag är rädd för hästar, i någon speciell situation kommer komma. :) Tack för att du läser. :)
Kramis
Tove Eriksson

#5 - - Kaffehörnan:

Vad otroligt fina bilder vem fotar dig ?

Svar: Tack så mycket! Det är oftast min pappa som fotar mig, och jag brukar sedan redigera bilderna lite lätt efteråt. Annars fotar jag själv en del, dvs när jag inte sitter på hästen. Och i de fall som varken mor eller var kan följa med och fota, brukar jag lägga kameran i någon stackares hand. ;)
Tove Eriksson

#6 - - Ida:

Jag gillar ju din blogg jättemycket som du vet!
Det jag kanske kunde önska var lite mer personligt om dig, tex vilken är din förebild inom ridsporten & inom hästhållning osv. Lite mer vem är Tove utanför hästarna. Sen förstår jag om du inte vill dela med dig om det & hålla det just på en hästig nivå 😊
Men du har en jättefin, trevlig, välskriven blogg så du gör ett väldigt bra jobb!
Kram från Ida & Pantis

Svar: Du är min favoritläsare! :)Det skall jag absolut försöka göra. Trodde knappt folk ville veta vem jag var utanför hästarna. ;)

Kram på er, Isola skickar mulpuss till Pantis
Tove Eriksson

Till top