Spenderat några dagar på Gotland

Allmänt / Permalink / 0
Ekar tomt här på bloggen just nu. Ledsen för det!
Lugnt på hästfronten just nu, hästarna har haft lite sommarledigt precis som jag. Medans de har varit kvar hemma över midsommar har jag tillbringat mina lediga dagar på soliga Gotland. En barndomsvän, Malin, träffade jag av en ren slumpt i matbutiken där jag jobbar. Började prata allmänt och vips så vart jag medbjuden till Gotland, där hon för nuvarande studerar till sjuksköterska. Malin och jag är gamla barndomsvänner, och trots att det har gått säkert femton år sen sist vi umgick ordentligt så känns det precis som förr. Bara att det är en massa prat som måste tas igen. Verkligen roligt! Vi som åkte till Gotland var jag och min Daniel sen våran bästa vän Kristoffer. Ett underbart gäng som verkligen har roligt ihop. I vått och torrt har vi hängt ihop i många år. 
 
Vi hade ett par fantastiska dagar på solia Gotland, +29 grader varmt och strålande sol. Brända ryggar och "snygga" linjer på våra kroppar.  På midsommardagen tillbringade vi några timmar på stranden, Tofta Beach och därefter vankades After Beach Party på Tofta campingen. Helt super, dunder roligt och massa drinker med liveband. Sand mellan tårna och solbrillor på. Det kändes som att vi var utomlands. Underbart!














Tack för denna fina midsommar Malin!!
Till top