Ljusterapi 2

Indras rehablitering / Permalink / 0
Igår var vi på ljusbehandling igen, det var 6 veckor sen det förra besöket och jag hade verkligen sett ifram emot detta tillfälle. Indra var bättre på vänster sida, knappt några reaktioner alls och förra gången behandligen hade gett resultat! Men eftersom hon hade några reaktioner fortfarande på vänster sida, så fick hon en behandling där igen. Och direkt efter behandlingen, var hon reaktionsfri (!)
Jag däremot, som också fick min andra behandling var det värre med. Jag är egentligen den som behöver behandlingarna, och inte Indra. Så det blev en genomkörning av behandling över hela kroppen för mig denna gång igen alltså. Jag har ju väldigt ont i knäna nu förtiden, det senaste halvåret har det blivit sämre, men ryggen är ungefär detsamma som den alltid har varit. De vill säga upp och ned dagligen. Hon menade på att mina symtom och smärtor som kommer borde inte få finnas för mig, ledproblem jag har skall komma senare i livet med åldern. Inte när man är 20 år och vill leva livet..

Så nu fick jag strikta order, till mig alltså:

- Köpa magnesium, ett viss Life produkt med calcium och magnesium. Hjälper lederna.
- Köpa Nyponextrakt, fungerar ungefär samma som kalcium, smörjer leder och hälper kroppen
- Hålla mig varm, framförallt knäna och ryggen.
- Börja träna upp kroppen.

På Torsdag igen skall vi dit och behandlas igen, jag och Indra. Fast för Inte blir det bara kontroll, och eventuell behandling om så behövs. Jag däremot kommer garanterap behöva behandling igen.. '

Till top