Indra film

Indras rehablitering / Permalink / 1
God morgon!

Äntligen har krafterna kommit tillbaka och idag är jag på G. Såg att startlistorna har kommit till helgens och årets första tävling, men även min och Casmera första tävlingen någonsin. Vi ska rida två klasser, 100 och 110 cm i Högbo. Tävlingen startar redan klocken 8.00 och jag hade startnummer 38. Dvs då lär vi vara där strac innan 8:00 och bör då åka vid 06:30 hemifrån. Yes, älskar att gå upp tiden! (not) Men vad gör man inte för den sport man älskar. :)

Indra rapport - Indra sköter sig otroligt bra varje dag och vi har börjat minska på den lugnande dosen. Kan säga att hon inte är lugn hela "skritturen", utan vi brukar ta kort kort kort samlad galpp på 150 meter också ungefär. Inte något som jag har tänkt, men Indra är ju så otroligt övertygande när hon skjuter iväg och piper som en fölis. Och andra dagar går det jätte bra, hon har även blivit expert på att sparka bakut. Ett antal bakutsprång på ett pass blir det kan jag lova. Och inte kan man bli arg på henen heller, då blir det abra värre. Bara att vänta ut na.

Här kommer ett litet filmklipp från min födelsedag då hon skötte sig galant!

Insåg när jag såg filmen själv att Indris har blivit lite tjock. Hon har gått upp 40 kg sen Maj 2010, och det är inte muskler..

#1 - - Annelie:

Vad cool hon såg ut - den här ggn iaf! :-)

Till top