Tandläkarbesök nästa!

Allmänt / Permalink / 1
Yes!!! Igår när jag var på jobbet ringde ett okänt nummer till mig. Det var ett 011 nummer från Norrköping dvs. Torbjörns tandläkarklinik! Eller vad det nu heter.. 
Jag ringde nämligen till Djurtandvårdkliniken för att höra när Torbjörn skulle komma till Ultuna nästa gång samt om det fanns några lediga tider. Och det fanns det inte, inte en endaste gång i år. Men nästa år, ja då skulle det finnas lediga tider och tiderna skulle komma ut i mitten av December. Jaha tänkte jag, men bad dem ändå skriva upp mig på reservlistan för återbud... Så igår ringde de mig och berättade att det var en kund som hade lämnat ett åtebud. Så det innebär att Indra får åka till tandläkaren idag kl 11.00. Åh, vad glad jag blev över detta samtal, annars vet jag inte vad jag hade gjort med tandläkare till Indra...
 
Så nu blir det spännande att se, är det något i munnen som stör Indra och ger henne spänningar eller är det kroppsligt. Hoppas på något sätt att det är något knas i munnen, ofta mer lättjusterat än vid kroppsliga spänningar. 
 
Dessutom skall jag ta med de bett jag rider på för att få en ordentligt bettutpassning och bedömning.
 
 
 
 
#1 - - Ellinor Karlström:

Härligt! Torbjörn är riktigt bra! :-D A som kommer till stallet idag och går igenom fyra hästar är utbildad hos honom.

Bettbingo är en rolig lek, jag fick ju tips för två år sedan vilka bett som fungerade bäst på Hampus och den informationen står sig än. :-)

Till top