Anmält mig till tävlingar!

Allmänt / Permalink / 1
Har nu börjat kika lite på kommande tävlingar i höst. Jag har spanat in några stycken, dessa har jag anmält mig till:
 
21 september - Tierps RF, lokal Hopptävling 100 och 110 cm
5 oktober - Lurbo RF, lokal Hopptävling 100 och 110 cm
12 oktober - Jälla HSF - lokal Dressyrtävling, LB:2 och LB:3
 
Allting hänger såklart på hur det går att komma igång med ridningen igen, hur det känns och så. Men jag hoppas att jag kommer kunna rida dessa tävlingar i alla fall, det vore roligt. :)
 
Bild från vår första tävlingshelg tillsammans. Dag 2, debut 115 cm.
 
 
 
Är det några av er läsare som skall till dessa tävlingar? (:
 
#1 - - Jennie Pettersson:

Va roligt att läsa att ni är på gång igen! :) Jag ska till Jälla så då ses vi där om det inte blir nånting innan dess.

Svar: hih, jag äntligen är vi på gång igen! Så himlans roligt! Ah, det gör vi säkert då. :)
Tove Eriksson

Till top