New in!

Allmänt / Permalink / 1
Insåg häromdagen att tävlingsschabraken jag har använder har jag haft bra länge. Sedan 2012, Indras tid. Jag specialbeställde min marinblå Equline schabrak, med royal blå kant och swarowski enbart till henne. Har älskar det schabraket och är mitt favorit än idag. 

Men nu när jag har köpt en ny kavaj kände jag att det kan vara lite kul att matcha ihop den med ett schabrak. Hittade ett perfekt Equline schabrak på hästnet för bra pris, användt endast en gång i de rätta färgarna. Marinblå och guld! Visserligen är kavajens krage beige, men höll dem brevid varandra och det var som jag trodde, matchade väldigt bra! Sen när jag får hem min nya hjälm (marin och guld) kommer matchningen bli ännu bättre. :)
 
 
 
 
#1 - - Idooooo:

Men alltså jag dör "perfekt-matchnings-döden" 😍 Kommer bli GRYMT snyggt!

Svar: mohahaha, eller hur! Urtjusigt. ;) Tror Ligist kommer vara super snygg i det, men fuxarna också. Isola hade också varit världens finaste i marin å guld. Men hon får vänta något år. ;)
Tove Eriksson

Till top