Bilder från stallet

Allmänt / Permalink / 0

Tänkte att ni skulle få se lite mer från "mitt" stall som Isola och Cassie bor. Det är endast två boxar i min stalldel och jag älskar verkligen stallet! Även den större delen, som inntehåller sex boxar är super fin! Den är något nyare än min del, men båda stalldelarna är fantastiskt fina och mysiga. Hästarna trivs verkligen super bra i stallet också, då det både är lugnt men också rörelse på gården. 


Gården ägs av familjen Hallblom och det är systrarna Klara och Tilda Sandstedt som har två fina ponnyer i var. Dem är väldigt duktiga på att rida ock satsar mycket på hästar och gården. Jag har hjälpt tjejerna i några år och befunnit mig på gården en del, så det föll sig väldigt naturligt att flytta in med mina hästar hemma hos dem. Så nu bor det alltså totalt sex hästar på gården, varav två är mina och en tredje häst är påväg. De vill sägs Isolas bästa föl som föds om ca 5 månader. Helt otroligt hur fort tiden går! 

Till top