Soffläge

Allmänt / Permalink / 1
Inne på min andra dag som sjuk, i någon lättare form av influensa tror jag. I torsdags när jag kom till jobbet så kände jag mig dålig, men valde att inte känna efter utan härda ut jobbpasset med hjälp av alvedon och mängder av vaten. Det kändes bättre ett tag, men sen när jag kom hem så var jag helt matt. Sov jätte dåligt under natten, frös, svettades och jätte svårt att sova. Så sjukanmälde mig både fredag och lördagen då jag skulle jobbat, tur det för jag har knappt orkat ordna mat eller plocka i och ur diskmaskinen. Men nu äntligen tror jag att det börjat vända, och jag skall fortsätta ta det lugnt så att jag är fit for fight inför nästa veckan. Nästa helg är det nämligen tävlingsdebut år 2019 och jag ser fram emot tävlingen i Lurbo!


Soffläge, rosor från min födelsedag, tända ljus och filtar. 
 
#1 - - Sarah:

Det är så tråkigt att vara sjuk :/ Krya på dig :)

Till top